Thursday, April 3, 2014

Review novel :Isteri untuk di sewa

Review utk novel 

Isteri untuk di sewa 




Assalamuailaikum .. 

Agak lama mama Carlish tak update blog ni. Blog Apam El miA pun dah Agak lama tak terusik !! Oh kemalasan tolong Nyah ko dari sisi ku...


Last week mama Carlish berjaya tamatkan pembacaan untuk novel "isteri untuk di sewa" .. Best cter Nya ..  Mama Carlish menyarankan anda untuk mendaptkan novel ini !! As usual mama Carlish Akan menjual balik novel dengan harga yang lebih murah !!so please alert selalu di account Instagram mama Carlish hokeh!!


Novel Hasil tulisan "syamnuriezmil" ni mempunyai 813 muka surat. Cover ni novel ni Colour pink .. Comel Kan .. Novel mengisahkan Nur  atau nama penuhnya Nur Adreiana yang menawarkan khidmat isteri untuk disewa . 


Nur  menpunyai seorang kawan baik iaitu Imtiyaz . Mereka berkawan baik sejak dari kecil. Tanpa di sedari Imtiyaz juga menyimpan perasaan cinta pada Nur .. Hi hi kelakar la Nur dengan Imtiyaz ni.. Best tgk cara diaorang berkawan. Teringat mana Carlish zaman muda mudi dulu.


Mama Carlish pun ada kawan baik juga. Duduk sebelah rumah dan duduk kelas yang sama .. Tapi hampir 14 tahun dia pergi menghadap Ilahi .. Al fatihah sahabatku Mohd Hasrul Bin Mohd Sani .. 


Ehh iklan sekejap yer.. Kita sambung balik !!


Semasa Imtiyaz menyambung pelajarannya di Melbourne,Imtiyaz menggunakan Issabella (rakan nya di Melbourne ) untuk membuat Nur cemburu .. Lebih kurang nak uji sama ada Nur suka dia atau tidak .. Okeh pasal Nur dengan Imtiyaz ni Korang bacalah dalam novel yer .. Nnt lebih-lebih cerita tak shiokk la nnt ..


So berbalik pada khidmat isteri untuk disewa ni, Nur berjaya mendapat client yang pertama iaitu Noah Ryzal .. Sweet sgt Nur dengan Noah.. Suka suka sangat .. Apa yang jadi antara mereka  ?sila baca novel ini ye ! :) 


Selepas tu plak client keduanya adalah Bos Nur sendiri iaitu Putera Rayyan aka PR.. mama Carlish pun berapa suka dengan Putera Rayyan ni. Bukan dia jahat tp dia ni mcm memaksa Nur  !eeiii xsuka xsuka xsukeeeee.... Nak tahu apa jadi pada dorg ...? Dapatkanlah novel ini ye ... 



Seterusnya adalah suffi ..tapi suffi ni di pikat oleh Nur ..ha ha dah terbalikkan .. Hi hi. Yang ni pun korang baca dalam novel yer..


So dari tekaan korang , siapakah yang akan di pilih oleh Nur ? Teng teng teng ...  


So Dapatkanlah novel ni cepat2 .. Or tgu mama Carlish buat jualan novel terpakai di insta nnt .. So utk novel ni mama Carlish bagi 4/5 bintang ... Ada banyak Watak dalam novel ni.confirm tak boring !!


Ok sampai di sini saje . Tgu review novel Seterusnya dari mama Carlish ..


Assalamualaikum 


Xoxo, 

Addamiacarlisha 






No comments:

Post a Comment