Thursday, April 3, 2014

Hati yang rapuh ..

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ..

Selepas solat Isyak tadi tiba-tiba hati ni hiba.. 
Tak tahu kenapa .. Tapi Mungkin di sebabkan peristiwa
Beberapa hari yang lepas ... Lepas solat tadi 
Terus adda doa untuk maafkan dosa mereka .. 

Ya Allah hiba Nya hati ni .. 
Sesungguhnya aku sedang berusaha untuk kejalanmu ...
Tetapi melihat mereka-mereka yang menjaga auratnya serta solatnya 
dengan baik sekali tetapi lalai dalam memelihara lidahnya ..
Sungguh aku Sedih ...
Rasanya mereka lebih baik dan arif dalam perihal agama ...
Tetapi .....
Benarlah orang kata ...
Hidup antara garisan ....
Jadi bagi aku...
Biarkan aku dipandang serong oleh mereka ...
Tapi aku yakin ..
Allah selalu bersamaku...
Ya Allah , Sesungguhnya aku sedang berusaha ke arahmu ...
Jadi bimbinglah aku ke jalanmu ...
Amin ...

No comments:

Post a Comment