Monday, April 7, 2014

Review novel : AD + IZ

Assalamualaikum dan Salam sejahtera 

Kali ni mama Carlish nak review novel AD + IZ . Novel ini di hasilkan oleh eury Athena.
Best sangat novel ni.. Novel ini mengisahkan Adrianna Mayesa merupakan pekerja batik yang tiba-tiba menjadi pengantin 'instant ' akibat Salah faham yang terjadi ketika menghantar pakaian di rumah Fariel.

Novel ni best sangat2..  Amatlah digalakkan untuk mendapatkan novel ni.. Rugi babe klu tak baca ..
Sweet sangat Watak Adry dalam novel ni tpi kesian ... Dia sering di aniaya dan di pergunakan. Even Fariel pun boleh kata mempergunakannya jgak.. Owh itu adalah dari pendapat mama Carlish. 

Paling geram Watak Marina dan keluarga tiri si AD tu.. Rasa nak tonyoh2 mereka2 tu dengan cili api.. Pandai penulis memainkan emosi mama Carlish .. 

Watak Ihsan pun sweet jugak . Dia di ibaratkan penyelamat pada Adry . Pada masa yang sama menyimpan perasaan pada Adry .. Sebenarnya Adry ni mengingatkan Fariel dan Ihsan seseorang yang mereka sayang .. Siapa erk ?? Korang baca lah nnt .. Tak larat mama Carlish nak type panjang.. 

Buku ni pun nnt mama Carlish akan let go as a second hand novel . So Jual "half price "  dari harga asal la yer .. Rerajin la jenguk Instagram mama Carlish taw .sebab mama Carlish tak suke orang main cop2.. Sebab nnt mama  Carlish terlupe Susah plak .. 

Okeh .. Jumpa on my next entry ..
Novel ape erk nnt ...
Tguuu....



No comments:

Post a Comment