Tuesday, April 11, 2017

Kayra oh carlisha !

Assalamualaikum ...


Agak lama aku tak merepek di laman blog aku nih. Sejak beranak 2 ini agak sukar untuk aku dapatkan "ME" time. Ipad plak memang dah di conquer oleh Cik kayra yg comel tu. di kala malam , aku sibuk untuk siapkan tempahan apam polkadot (alhamdullilah rezeki ) so memang tak de nak fikir pasal update blog. jangan katakan update blog ! Nak update gambar apam di akaun insta hakak pun xde masa jahhh!! 

Nampak bebenor hakak bizi kan ! Alhamdullilah carlish dah menjejak ke darjah 1. So banyak masa aku untuk uruskan hal dia. Seawal 6 pagi bangun , solat ,siapkan breakfast dan bekal, siapkan kelengkapan dia dan seterusnya hntr cik carlish ke sekolah . 

Last month adalah first ujian 1 carlisha. alhamdullilah keputusan nya amat membanggakan aku dan Mr husband . Tak sia-sia aku jadi "mama LION" ketika mengajar dia di rumah !! Aku ni garang wehhh! N

*Carlish dapat 7A dari 7 subject 
*kedudukan dalam kelas :7/40 
*kedudukan dalam Darjah : 11/202 

So next month (May ) akan ada ujian penggal pertama . So di harapkan carlish dapat buat yang terbaik..amin 


Ok babai 

Xoxo, 
Adda mia kayra 

No comments:

Post a Comment