Tuesday, August 9, 2016

Peter & jane



Assalamualaikum ..

Dah lama nak update pasal buku peter&jane , cuma hari ni baru ada kesempatan untuk aku update. Series peter&jane book  recommend by mama adni (kawan aku) . Anak-anak mama adni, semua cepat membaca (english book) .. Speaking english pun berhabuk kauuu... Sejak carlish bekawan dgn adni&zahra, sedikit sebanyak mempengaruhi english carlish .. Carlish pun da terer speaking.. Alhamdullilah .. 

Ada yang kata buku ni membuatkan anak kita lebih pada menghafal tapi pada aku bila da asyik repeat perkataan sama berulang-ulang , secara automatik nya bila nampak perkataan yang sama pada buku lain dorg terus boleh sebut . 

Buku ni ada 12 series dan setiap series terdapat 3 anak buku . So total ada 36 buah buku semuanya . Harga buku RM10.95 di kedai popular) tapi sebab aku member so dapatlah potongan 10%.jadi belilah ckit2 dlu lagipun buku ni boleh di gunakan untuk adik carlish plak iaitu kayra dan seterusnya (haaaa yang tu tak tahu bila plakkkk ) 

So skrg ni carlish dah 6 tahun dan tak lama lagi kan masuk darjah 1, so aku harap2 sangat dia dapat menguasai bahasa inggeris dgn bagus sekali .. 

AMIN ...

Xoxo, 
Adda mia kayra rose

No comments:

Post a Comment