Friday, November 9, 2018

Produk Klairs

Salam..

Hari ni aku nak update tentang 1 produk korea yang agak popular iaitu KLAIRS.. mgkn org lain da lama tahu kot tp aku yang agak ketinggalan keretapi.. hi hi hi 

Beberapa hari lepas,tangan ni gatal plak bukak apps shopee. Kalau da termasuk dalam dunia shopee,mmg tak sah kalau tak membeli. Macam berdosa je kalau tak beli taw .. hi hi

Maka terjumpa lah aku dgn produk KLAIRS ni..harga agak hado-hado.. so aku decide beli sample kit dan toner . Tgk pada review di online,produk  ni kelihatan agak bagus.. di sini aku tepek ckit info yang aku dapat hari hermo.



Ini description tentang produk Klair yang aku ambil dari Hermo. So aku decide untuk cuba produk ni. Di sebabkan harga yang agak hado-hado,so aku sample kit and 30ml toner di shoppe. Harga bagi dua produk ini adalah Rm30+ termasuk Postage cost. 

Toner 

Sample kit 

Di saat entry ini di post,aku baru sahaja mencuba produk ini selama 2 hari . Inshallah selepas 2 minggu pengunaan nnt,aku akan update review bagi produk ini .

Sekian untuk kali ini. 
Terima kasih kerana sudi membaca .

Xoxo,
Adda mia kayra 



No comments:

Post a Comment