Tuesday, September 12, 2017

Review : makeup brush dari MINEYO

Salam .


Hari ni aku nak review brush make up dari kedai MINEYO ..


Kedai MINEYO menjual barangan yang kebanyakkannya dari Korea. Ada barang makeup , perfume , sikat rambut dan pelbagai lagilah .. Harga barang agak murah sekitar RM5 ke RM30 bergantung pada jenis barang. Kedai MINEYO yang aku pergi ni di mydin mall ayer keroh . Kalau di tempat aku memang tak de or belum ada lagi. Di harapkan dgn wujudnya AEON (jusco ) di Nilai pada 2018 , adalah kedai2 macam MINEYO , YUBISO dan yang seangkatan dengan nya .. 
.
So hari ni aku try beli brush make up MINEYO. Ada pelbagai jenis brush so korang pilih aje mana yang korang berkenan . Aku terkenan yang ini . Hi hi hi .. Padahal aku cari brush powder sajerrkk.. Memandangkan harga brush powder (single ) RM15 manakala set of brush makeup RM20 so aku belilah yang set ... Berbaloiiikan ... Pilihan yang bijakkk...
.

Dalam set ni ada brush shading or contour (untuk hidung) ,angle brush (brush untuk conceal bawah kening ) , brush powder , lip brush dan eye shadow brush .

Pada pandangan aku berus nya ok-ok lah .. Berpatutan yang harganya .hakak ni surirumah ajerr.. He he .. Hasilnya boleh tahan dan brushnya tidaklah terlalu lembut dan tidaklah terlalu keras .. So-so .. For beginner, brush ni sesuai di gunakan. Dah terer nnt dah lah beli brush yang lebih berkualiti kan . 

Okeh sekian untuk kali ni

Terima kasih sudi membaca 

Xoxo, 

Adda mia kayra 



No comments:

Post a Comment